Логопедичну підтримку учням з особливими потребами надає команда вчителів - логопедів, творчих, відданих своїй справі фахівців:
- Степанова Ірина Євгеніївна - вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії,стаж роботи 44 роки;
- Савіна Олена Іванівна - старший вчитель, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи 20 років;
- Снігур Анна Анатоліївна - спеціаліст II-ї категорії, стаж роботи 6 років;
- Кадлубовська Олена Євгеніївна - вчитель - логопед, спеціаліст;
- Федченко Ірина Владиславівна - вчилель - логопед, спеціаліст;
- Груленко Євгенія Володимирівна - магістрантка Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.
Вчителі - логопеди надають наступні освітні послуги:
- проведення логопедичної діагностики;
- забезпечення корекції вад усного та писемного мовлення;
- надання консультацій батькам;
- надання консультацій педагогам школи.
З учнями, що мають розлади мовлення проводяться переважно індивідуальні заняття 2-3 рази на тиждень.
Використовуються логопедичні технології:
- логопедичний масаж;
- розвиток мовного дихання;
- розвиток сили та висоти голосу;
- нормалізація темпоритмічної сторони мовлення;
- розвиток інтонаційної виразності мови;
- розвиток артикуляційної моторики;
- формування правильної артикуляції звуків;
- розвиток та вдосконалення загальної та дрібної моторики;
- розвиток фонематичної сторони мовлення;
- формування та розвиток лексико-граматичної сторони мови;
- розвиток звязного мовлення та комунікатичності.
Особливості логопедичної роботи з учнями інклюзивних класів:
- практично половина обстежених учнів мають ускладнений (комплексний) характер мовленнєвих порушень;
- у дітей із ДЦП безпосередньо логопедичний аспект роботи неможливий без виправлення рухових порушень;
- обов'язково потрібно враховувати стан інтелекту, зорового та слухового сприймання, зорової та моторної координації;
- необхідно розробляти індивідуальні схеми розвитку і план роботи для кожної окремо взятої дитини;
- логопедична робота є складною і довготривалою.
Фактори успішності логопедичної корекції
Успішність логопедичної корекції залежить не тільки від рівня професійної майстерності вчителів - логопедів та їх командної взаємодії з іншими педагогами та фахівцями школи. Слід пам'ятати, що не менш важливими факторами являються сформованість мотивації і готовність подолати вади мовлення, а також тісна співпраця батьків з вчителями - логопедами.
Коментарi